İNCİK BONCUK

Sunday, June 12, 2005


nilüfer Posted by Hello

9 Comments:

At 2:01 AM, Blogger Meral said...

Arkadaşım takı günlüğün de hayırlı olsun. Bi de yüzük yapmayı öğretebilsem sana çok sevinecem :-)
Pembe bir kurdaleli kolye yaparsın artık arkadaşına da di mi :-)
Başarılar diliyorum sana

 
At 2:24 AM, Blogger Nilüfer said...

Sağol Meral.Sana kolye yapacağım zaten görüştüğümüzdede teslim edeceğim.

 
At 3:23 AM, Blogger nagice said...

canım siten hayırlı olsun.bir kolyede ben isterin ha..:)
hepsi çok güzel görünüyor.
meral'den sonra şimdi senin takılarınıda arşive atmıya başladım.
harikasınız..
şifon mu kurdelemi anlıyamadım yanlız.yapılışlarından da küçük küçük bahsedersen yardımcı olur diye düşünüyorum.
sevgilerle...

 
At 6:02 AM, Blogger Nilüfer said...

Teşekkürler Nagihan .Tabiki yaparım ne demek :-)) .Kurdeleden yaptım bu kolyeyi.Kurdeleye boncukları dizip uçlarına kapatma halkası kullanıyorum.Bir sonraki takılarda yaparken resim çekerim yapma aşamasında.

 
At 6:04 AM, Blogger Nilüfer said...

Teşekkürler Özlem.Senin takılarda çok hoş...

 
At 2:11 PM, Anonymous Anonymous said...

takı günlüğünüz hayırlı ve yolu açık olsun.munev

 
At 10:34 PM, Blogger Nilüfer said...

Teşekkürler Münevver Hanım.En kısa zamanda bloğunuzu bekliyoruz

 
At 11:48 PM, Blogger Tomris said...

Yeni günlüğün hayırlı olsun.
Takı tasarımı inanılmaz zevkli bir uğraş olsa gerek. Sitede resimlerini koyduğun takılar da çok güzel görünüyor. Ben de hala altın vb. takılar yerine incik boncukları tercih edenlerdenim.
Ellerine sağlık...

 
At 12:24 AM, Blogger Nilüfer said...

Teşekkürler Tomris.Acemi işi bir şeyler yapıyorum.Zevkli bir uğraş sanada tavsiye ederim.

 

Post a Comment

<< Home