İNCİK BONCUK

Sunday, September 04, 2005

Mavi Kolye


Nilüferce Posted by Picasa

Dün akşam elimde kalan boncuklarla yanınada mavi bir taş ekleyerek bu kolyeyi yaptım.Daha önce böyle bir kolye denemiştim ama onu arkadaşıma yapmıştım ve oldukçada maceralı bir kolyeydi.Kolyeyi arkadaşım görümcesine hediye edecekti bende bitirip arkadaşıma vermek için kolyeyi işyerine götürdüm ancak gösterirken kolye birden bire koptu ve öğle aramızda o kolyeyi tamamlamak için çok uğraş verdik ( iş arkaşlarımla beraber boncukları tekrar dizdik ) mesai saati başladığında kolye bitmişti ancak bizde bitmiştik.

6 Comments:

At 1:43 AM, Blogger Tuhfe said...

Ben bu kolyeye bayıldım. Çook güzel olmuş, ellerinize sağlık.

 
At 6:34 AM, Anonymous Anonymous said...

bak bu kolye çok güzel olmuş hatta bana da iyi bir fikir verdi.

 
At 1:07 AM, Anonymous Anonymous said...

ellerine sağlık çok güzel olmuş.iyi günlerde kullan sevgiler.

 
At 6:21 AM, Blogger muge'nin dunyasi said...

cok guzel olmus renklere bayildim. ellerine saglik.

 
At 6:23 AM, Anonymous Anonymous said...

You have an outstanding good and well structured site. I enjoyed browsing through it Kroger cooking school atlanta best compare mp3 player

 
At 1:02 PM, Anonymous percin said...

kolye çok güzell..
ismek takı tasarım kursları
Takı Tasarım

 

Post a Comment

<< Home